Antonio estuvo toda la semana en manos de los fisios intentando poder competir en esta prueba y, a pesar de que aún no estaba recuperado, decidió probarse. Y las cosas no le fueron de todo mal. Estuvo siempre muy bien colocado y compitiendo con los mejores. Donde tuvo menos molestias fue en la natación y en la bicicleta y así llegó la segunda transición en el grupo principal de 33 triatletas, entre los que se encontraban los grandes favoritos.
En la carrera a pie, las molestias aumentaron y más a la medida que iban pasando los kilómetros, pero a pesar de todo Serrat pudo finalizar la prueba y en una posición muy digna (18ª) con un tiempo de 01:48:29.
Destacar el triunfo de Richard Murray y la segunda posición de Mario Mola. Serrat fue el segundo español.
Aunque el equipo de fisioterapeutas y médicos de Fernando Alarza han trabajado duro y a contrarreloj para intentar llegar a esta cita, finalmente han decidido no participar para evitar el riesgo de que se agrave la lesión que sufre.
Después de la WTS de Yokohama donde Fernando fue tercero, empezó a sentir molestias en su tendón aquíleo derecho, donde posteriormente se comprobó que tenía una pequeña fractura.
Actualmente Alarza trabaja con su equipo médico para llegar a punto a la siguiente cita de las Series Mundiales en Hamburgo el próximo 14 de Julio.
[:gl]O noso deportista Antonio Serrat logrou meterse no top 20 da Serie Mundial de Leeds, ao acadar a 18ª posición, a pesar de que aínda estaba un poco renqueante pola forte escordadura de nocello que sufriu a semana pasada e que lle impediu competir na Copa do Mundo de Cagliari.
Antonio estivo toda a semana en mans dos fisios tentando poder competir nesta proba e, a pesar de que aínda non estaba recuperado, decidiu probarse. E as cousas non lle foron de todo mal. Estivo sempre moi ben colocado e competindo cos mellores. Onde tivo menos molestias foi na natación e na bicicleta e así chegou a segunda transición no grupo principal de 33 triatletas, entre os que se encontraban os grandes favoritos.
Na carreira a pé, as molestias aumentaron e máis á medida que ían pasando os quilómetros, pero a pesar de todo Serrat puido rematar a proba e nunha posición moi digna (18ª) cun tempo de 01:48:29.
Destacar o triunfo de Richard Murray e a segunda posición de Mario Mola. Serrat foi o segundo español.
Aínda que o equipo de fisioterapeutas e médicos de Fernando Alarza traballaron duro e a contrarreloxo para tentar chegar a esta cita, finalmente decidiron non participar para evitar o risco de que se agrave a lesión que sofre.
Despois da WTS de Yokohama onde Fernando foi terceiro, empezou a sentir molestias no seu tendón aquíleo dereito, onde posteriormente comprobouse que tiña unha pequena fractura.
Actualmente Alarza traballa co seu equipo médico para chegar a punto á seguinte cita das Series Mundiais en Hamburgo o próximo 14 de Xullo.
[:]
