Antonio hizo una prueba muy regular. Salió bien posicionado del agua, en el top-20, sin perder demasiado tiempo, por lo que pudo meterse en el grupo principal del ciclismo. La bicicleta era muy peligrosa porque el asfalto estaba mojado por la lluvia. Así, era necesario tomar precauciones y se formó un grupo principal muy nutrido de casi 40 unidades.
A La mitad del segmento de bicicleta, después de otros intentos sin éxito, se formó una escapada de cuatro hombres (Blummenfelt, Stormes, Paquet y Schilling), que abren un hueco importante de 1:03 en la T2, sobre un grupo de 27 en el que están todos los favoritos: Mario Mola, Murray, Joao Pereira y, por supuesto nuestro Serrat, que durante buena parte de la bicicleta iba en el parte final del grupo, pero no quedó descolgado.
En la carrera a pie, ataque en cabeza de Blummenfelt, que quería la victoria, y de Mario Mola por detrás, en busca de las primeras posiciones. Por su parte, Antonio (que llegó la T-2 en la posición 30) comenzó su remontada, hasta esa magnífica décima posición con un tiempo de 1:49:31. En el segmento de la carrera a pie, hizo el octavo mejor parcial de todos los participantes.
Por su parte, Mario Mola voló en busca de un nuevo triunfo y logró superar al noruego a falta de un kilómetro, para así sumar la cuarta victoria de la temporada.
[:gl]Antonio Serrat logrou meterse no top-ten da Serie Mundial de Montreal e conseguiu así o seu mellor resultado nunha proba das Series Mundiais. Pola súa banda, Fernando Alarza non puido competir, por culpa dunha bronquitis. De destacar a vitoria do mallorquino Mario Mola, que fixo unha remontada espectacular na carreira a pé, para sumar o cuarto triunfo da tempada no Mundial.
Antonio fixo unha proba moi regular. Saíu ben posicionado da auga, no top-20, sen perder demasiado tempo, polo que puido meterse no grupo principal do ciclismo. A bicicleta era moi perigosa porque o asfalto estaba mollado pola choiva. Así, era necesario tomar precaucións e formouse un grupo principal moi nutrido de case 40 unidades.
Á metade do segmento de bicicleta, despois doutros intentos sen éxito, formouse unha escapada de catro homes (Blummenfelt, Stormes, Paquet e Schilling), que abren un oco importante de 1:03 na T2, sobre un grupo de 27 no que están todos os favoritos: Mario Mola, Murray, Joao Pereira e, por suposto o noso Serrat, que durante boa parte da bicicleta ía no parte final do grupo, pero non quedou descolgado.
Na carreira a pé, ataque en cabeza de Blummenfelt, que quería a vitoria, e de Mario Mola por detrás, en busca das primeiras posicións. Pola súa banda, Antonio (que chegou a T-2 na posición 30) comezou a súa remontada, ata esa magnífica décima posición cun tempo de 1:49:31. No segmento da carreira a pé, fixo o oitavo mellor parcial de todos os participantes.
Pola súa banda, Mario Mola volou en busca dun novo triunfo e logrou superar ao noruego a falta de un quilómetro, para así sumar a cuarta vitoria da tempada.
[:]
